lørdag den 13. oktober 2018

JEG ER UDSENDING FRA VALHAL PÅ TANGMISSION PÅ JORDEN ♥ ♥ ♥




Det var aften i Valhal.
Alle var mætte.
Bedstemor Hav rejste sig
fra hendes sæde
og slog let
på hendes
lerkrus.

"Nu skal I høre mine Kære.
Efter Ragnarok forudså
de Vise kvinder Vølverne
og Nornerne, at der omkring
50 generationer efter
Nordboerne holdt op
med at bruge Tang
i maden, ville
ske det,
at hele
Folkesundheden
kollapser.
I ved alle sammen
hvordan det hørte op
med at bruge Tang
som en daglig ting,
så ingen grund
til at gentage
det.
Nu her i 1957
efter menneskenes
tidsregning,
er det ved at være
50 generationer siden
katastrofen
indtraf.
Der er kún én ting
at gøre ved det
og det er at
genintroducere
for menneskene,
hvordan man bærer sig ad
med at bruge Tang
i maden.
Og at fortælle dem
alle historierne om,
hvorfor det er
så godt".

Jeg rejste mig straks
fra mit sæde
og rakte
fingeren
i vejret.

"Det havde jeg håbet,
du ville gøre,
du Søn af Thor
med en menneskemor.
Vid at du alle dine dage
på Jorden vil have
min særlige
bevågenhed
som støtte
til din
Mission.
Når dine dage på Jorden
er talt, sørger Jeg
også for, at du
kommer
hjem
igen".

Jeg bukkede for
Bedstemor Hav
og kyssede
hendes
fødder.
♥ ♥ ♥