fredag den 21. september 2012

Er indtagelse af spiselig tang vanedannende?

Det sker nogle gange i løbet af et år, jeg stopper op inden i hovedet og undrer mig. Hvordan kan det være, jeg føler mig lidt mismodig? Hvordan kan det være, der er en undertone af ængstelse ved tingene?
Hver gang går det op for mig: Gud, - jeg har så gu' da glemt at få mig noget tang til morgenmaden. Så kan det nok være jeg finder frem til reserverne og forsyner mig som fornødent :-)
Som regel opdager jeg det om eftermiddagen ved at jeg spørger mig selv, hvordan det kan være den ellers meget gode og meget høje energi er ligesom bare en smule lidt nede :-)


Hmmm...
Vil du påstå,
du til hver en tid
render rundt med sådan
nogle store dåser i inderlommen?

Næh. Det vil jeg da ikke. Dét, jeg til hver en tid
har på mig, det er en lille blikdåse, der ser sådan her ud:


Jeg ved ikke hvorfor den er så bulet.
Det er muligvis bare fordi jeg
er fysisk aktiv, temmeligt
meget dagligt.
Indholdet
af dåsen
ser sådan
her ud:


Er jeg afsted uden dåsen er jeg
godt nok kommen slet
fra land. Så skidt
har det endnu
ej været
:-) :-)
:-)