fredag den 7. februar 2014

Thorkil Tangkonsulent


Gennem snart ti år har jeg bygget så megen anerkendelse og respekt for min unikke indsigt i alt omkring Seaweed To Eat, jeg oftere og oftere får henvendelser på konsulentarbejde desangående.
Tidligere forærede jeg blot al min viden væk, begejstret jeg er ... men også fordi jeg kunne tillade mig det, fordi jeg havde en almindeligt, god indkomst, fra et helt andet fuldtidsarbejde ved siden af.
Det er kommen så vidt, jeg har så meget at gøre på tangfronten, jeg simpelthen ej tid længere har, til at passe andet arbejde også :-)
Jeg har derfor måttet frigøre mig fra mit hovederhverv gennem 7 gode år.
Det betyder én stor forandring i mit virke som tangcoach på mange måder. Fra nu og fremover giver jeg udelukkende mig selv for betaling til anstændig pris, i den udstrækning man pumper mig for nyttige, yderligere oplysninger end dé, man kan læse sig til i mine seriøst mange udgivelser om facetterne i tang.
Bare ring :-) Men forvent der lander en faktura til kontant betaling i din postkasse, efter nærmere aftale herom :-)