lørdag den 24. november 2012

Tingene bider sig selv i halen i emnet Tang


Jeg er bruger af Googles platform i hele mit autodidakte webdesign også på min hjemmeside
nordisk-tang.dk
og undrer mig ofte over, Google udvikler sig så hurtigt.

Hmmm... Google hører hjemme i Californien.
Professionelt har jeg kontakt med en af hovedleverandørerne til deres storkøkkener. Det er Barbara & John Lewallen fra
seaweed.net

De leverer det spiselige tang, der dagligt bliver konsumeret af medarbejderne og har gjort det i rigtigt mange år nu.

Man bliver meget kvik oven i pæren ved at have spiselig tang med i hverdagsmaden, selv endda om man er yngre og bilder sig ind, man på ingen måde kan fungere bedre end man gør.

Det allermest fede ved John og Barbara er, samtidig med de skal leve af at sælge den spiselige tang gør de hvad de kan for at animere andre til også at drive deres erhverv.

Det er en slags ny tids erhvervsfilosofi i stedet for at ville være den eneste på markedet. Samarbejde om at genetablere den i vesten ellers mistede tradition for at bruge spiselig tang i hverdagskosten. Det er man naturligvis mange tangelskende entusiaster om at gøre.

Barbara & John har lige skaffet en svensk kvinde i kontakt med mig, der vil høste sammen med mig og Mica i maj 2013.

Midgårdsormen når hele verden rundt og bider endda sig selv i halen.
Sådan føler jeg mig også ramt af historiens vingesus ;-)