lørdag den 7. december 2013

Hvordan mon det smager at bruge pickles af Ishavstang sammen med en skive af kold ribbensteg?


Jeg havde noget tilovers bleven
ribbenssteg og jeg havde noget
kort tids syltet Ishavstang.
Så tænkte jeg:
JEG ER NATMADS SULTEN ...
Kold ribbensteg kan man jo
fortære sammen med så meget
pickles. Syltede grønne tomater,
rødbeder, rødkål og hvad ved jeg.
Men hvordan virker det sammen
med kort tids syltet Ishavstang???
Ganske eminent vil jeg sige :-) ♥
Dé, der har gjort efter at smage
på syltet Ishavstang,
har heller ingen beklagelser
om ulækker smag af hav
haft at komme med at 
gøre. Snarere
tvært imod:
"Det er da mærkeligt
lidt det smager af".
Ja. Det er li'e netop
dét, det er.
Men det virker
ganske eminent
ikke desto mindre
♥ ♥ ♥

Der bliver som regel
lidt til overs, når man
sådan arbejder med
tingene. Den her
meget lille rest
der sad på spidsen
af kniven, da jeg
skulle vaske den op,
spiste jeg med
velbehag i stedet
LOL