lørdag den 5. januar 2013

Sundhedsanprisninger på spiselig tang?


Som forhandler af spiselig tang må jeg i princippet ikke fremkomme med sundhedsanprisninger på mine produkter på nordisk-tang.dk

Nu har jeg imidlertid gjort op med mig selv:

Jeg er et hovedaktiv i en akademisk kampagne, der drejer sig om at åbne befolkningens øjne for det faktum, der er så meget godt at komme efter i tang for helbred og vitalitet, det overskygger hvad der måtte være af risiko ved det.

Jeg er selv en af de, der har oplevet, det er sådan det er og ingen er i tvivl om, jeg deler mine oplevelser, der bakkes op af hvad forskerne fortæller, der er gevinster ved at bruge tang i hverdagsmaden.

Er der nogen der vil udfordre mig på, jeg skal holde kaje med mine sundhedsanprisninger på tang, så kan de sådan set bare komme an :-)

Jeg lægger ej længere fingrene imellem, om jeg (LOL) nogensinde har gjort det, med hensyn til sublimt at prise selv dansk, spiselig tang for det helt unikke bidrag det har at yde til den grundlæggende folkesundhed.

Ho Ho, sagde en vis Herre ;-)
Om jeg har et nytårsfortsæt er det dette.